前一陣子在ICRT聽到這首American Idol第七季冠軍的男生 David Cook 的這首歌,超好聽的啦~~偶喜番~~~ 

 

Come Back To Me By David Cook
火星喵試譯

You say you gotta go and find yourself
你說你必須離開去尋找自己
You say that you're becoming someone else
你說你覺得你慢慢的變成了另一個人
Don't recognize the face in the mirror looking back at you
你甚至不認得鏡子裏回望著你的那張臉是誰

You say you're leavin as you look away
你別過頭去說你要離開
I know there’s really nothing left to say
我知道我沒有什麼可以說的了
Just know I'm here whenever you need me, I'll wait for you
只要你記著 當你需要我的時候 我永遠會在這裡守候著你

So I'll let you go, I'll set you free
所以我讓你走 放你自由
And when you see what you need to see
在你看盡了你所想要看的一切
When you find you, come back to me
當你找回最初的自己時 請回到我身邊吧

Take your time I won’t go anywhere
你慢慢來  因為我哪也不會去
Picture you with the wind in your hair
腦海中勾勒出微風輕拂你髮梢的模樣
I'll keep your things right where you left them, I'll be here for you
屬於你的一切都會守在原來的地方等你 如同我在此守候著你一般

Oh and I'll let you go, I'll set you free
噢 我會讓你走  我會放你自由
And when you see what you need to see
在你看盡了你所想要看的一切
When you find you, come back to me
當你找回最初的自己時 請回到我身邊吧

And I hope you find everything that you need
但願你能找到你所需要的一切
I'll be right here waiting to see
我會在這裡等帶著那一天的來臨
You find you, come back to me
當你找回最初的自己 回到我身邊

I can't get close if you’re not there
我無法靠近你  若你的心已不在這裡
I can't get inside if there’s no soul to bear
我無法進入你的世界  若你的靈魂是如此空虛
I can't fix you, I can't save you
我無法修補你 我無法救贖你
It’s something you have to do
這是只有你才能做到的事情

So I'll let you go, I'll set you free
所以我讓你走 放你自由
And when you see what you need to see
在你看盡了你所想要看的一切
When you find you, come back to me
當你找回最初的自己 回到我身邊

Come back to me
回到我身邊吧

So I'll let you go, I'll set you free
所以我讓你走 放你自由
And when you see what you need to see
在你看盡了你所想要看的一切
When you find you, come back to me
當你找回最初的自己 回到我身邊

And I hope you find everything that you need
但願你能把所有答案找齊
I'll be right here waiting to see
我會在這期盼著那一天的到來
You find you, come back to me
當你找回最初的自己 回到我身邊

 

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    phoebe1127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()